Aziatische drukte- bandung hotel santiki - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Fam. den Ende - WaarBenJij.nu Aziatische drukte- bandung hotel santiki - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Fam. den Ende - WaarBenJij.nu

Aziatische drukte- bandung hotel santiki

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Fam.

09 Augustus 2016 | Indonesië, Bandung

Aangekomen in bandung en het hotel is zeer lux en heeft voor de helft een dak. Heel bijzonder. Daarna door het drukke verkeer heen geworsteld, lopend zonder stoepen, naar het oude huis van de familie. En gevonden. Op de terugweg zijn we geholpen om de weg weer terug te vinden. Jeroen was niet lekker dus vroeg ons bed weer in.
Dag 4
Na het ontbijt, eerst even zwemmen. En jeroen aan de massage. Na het zwemmen heerlijk gestruind door de winkels en vervolgens naar het parijs van java gegaan. Wat aziatische snacks gegeten en de jongens hebben zich uitgeleefd in een vette (lees:histirische) gamehall. Vervolgens met de taxi naar een uitzichtpunt over bandung. Daar gegeten en taxi heeft 2 uur op ons gewacht om ons weer terug te brengen naar het hotel. Morgen naar magelang/yogyakarta met de trein door de preanger :-)

• 09 Augustus 2016 - 19:44

Harma:

Wat een geweldige ervaring moet dit zijn.
    Ik ben blij met jullie verslagen.

• 10 Augustus 2016 - 10:15

Pap En Mams De Vogel:

Eindelijk het reisverslag kunnen openen. Super leuk. Ben benieuwd naar het vervolg.

• 10 Augustus 2016 - 20:55

Esther Verhage:

Leuk om te lezen! Geniet ervan x

• 17 Augustus 2016 - 23:28

Mark:

Gaaf hoor, veel plezier en avontuur verder deze week!