relaxed begin - bogor, gg guesthouse - Reisverslag uit Tapos, Indonesië van Fam. den Ende - WaarBenJij.nu relaxed begin - bogor, gg guesthouse - Reisverslag uit Tapos, Indonesië van Fam. den Ende - WaarBenJij.nu

relaxed begin - bogor, gg guesthouse

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Fam.

07 Augustus 2016 | Indonesië, Tapos

Dag 1
Heerlijk wakker worden aan een rivier en uitzicht op de rijstvelden. In de middag met dari de gids een wandeling door de kampung en de rijstvelden. Heel veel enthousiaste kinderen gezien. Benjamin vond het een beetje eng/raar, :-)
Dag 2
In de ochtend naar de botanische tuin in bogor met gids Danny. Meerdere keren geïnterviewd door schoolkinderen om hun engels te oefenen. O ja en nog iets met een kikker. En veel mensen hebben selfies met ons gemaakt. We leken wel bekend. Voor de rest lekker bij het zwembad gelegen.
Dag 3
Met de auto naar bandung, via puncak pas. Met theeplantages op de route. Heel mooi, groen en veel regen in t begin. Ook de schade die de mensen aanrichten aan de natuur is onderweg goed te zien :-(.