31 juli - de grote verrassing en nu weer thuis - Reisverslag uit Universal City, Verenigde Staten van Fam. den Ende - WaarBenJij.nu 31 juli - de grote verrassing en nu weer thuis - Reisverslag uit Universal City, Verenigde Staten van Fam. den Ende - WaarBenJij.nu

31 juli - de grote verrassing en nu weer thuis

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Fam.

31 Juli 2013 | Verenigde Staten, Universal City

Hoi Allemaal, toch geen verslag meer vanuit Amerika maar nu vanuit Nederland. Tijdens het Marshmallows roosteren hadden de jongens de grootste verhalen over Alcatraz en de drie ontsnapte gevangenen die niet meer zijn teruggevonden. Ze gingen er zo in op dat we Julian en Bjorn terug moesten brengen naar hun Camper want ze durfden niet meer in het donker. Ook bij Raph en Jeeves moest het licht nog even aan... De volgende dag naar het plaatsje San Luis Obispo gegaan, erg leuk dorp met heerlijke koffie tentjes en terrasjes. Bij Abercrombie een cadeautje gekocht voor Jeroen. De jongens hadden hem afgeleid bij het pashokje zodat ik snel even kon afrekenen, maar snel zijn ze er niet dus dat ging net goed, haha!. Daarna nog even bij Pismo beach gaan kijken. Een echt baywatch strand. Vanuit de Camper zag het er heerlijk uit, maar wanneer je uitstapt is het toch echt weer heel erg fris. We zijn even met onze voeten in de zee gaan staan en dat was dan ook ons strand avontuur. De zee bleek erg te prikken dus fijn dat het alleen bij de benen is gebleven. 'S avonds de kinderen bij de buren geparkeerd zodat ze nog even wat konden kleuren voor bij het cadeau en daarna weer aan de Marshmallows. De volgende ochtend in alle rust een mooie slinger van de tekeningen gemaakt en alles klaar gezet voor de verjaardag van Jeroen. Na het cadeau hebben we heerlijk gegeten in San Luis Obispo (italiaans - wat zijn we toch erg). 's avond een afscheidsborrel met Esther, Robert en Opa (jawel de ouders van). De jongens zelf hadden het erg druk met Delanie, het mooiste meisje van de Camping. Raph en Ben haakte af en zijn gaan slapen. De volgende dag kaarten gekocht (front line pases - duur geintje maar heel erg fijn zo bleek later) voor de grote verrassing! en toen op weg naar Los Angeles. Dat zou 5 uur duren maar we hebben lekker lang in de file gestaan en mooi naar de Hollywood letters kunnen kijken. De camping was een echte Amerikaanse parkeerplaats met stukjes gras maar goed meer dan genoeg want we waren de volgende dag de hele dag op pad naar UNIVERSAL STUDIO'S. Yes, de jongens waren heel blij met de verrassing maar wisten nog niet echt wat het in zou houden. Bij de studio's aangekomen gingen ze helemaal los. Een transformer ride, Jurassic parc, revenge of the mummie, the Simpsons, dierenshow en een rit door de filmstudios met aardbeving en een aanval van King Kong. Het kon maar niet op. En wat een coole kaarten mam, we mogen gewoon overal doorlopen en we hoeven nergens in de rij te staan. Het was een super dag. Benjamin was wel erg op zijn hoede want alles was nog een beetje te veel voor hem, dus we hebben zijn pas aan de jongens uitgeleend zodat ze bij sommige attracties nog een keer door mochten lopen. Zelf bij de WC was hij bang dat er iets ging gebeuren, dus in de middag maar rustig aan gedaan met hem. Hij vond filmland (zoals hij het noemt) geweldig zegt hij zelf en de jongens vinden dat de Efteling erbij verbleekt! Na een lange vermoeiende dag, zat de vakantie erop. De volgende dag de camper ingeleverd en doorgegaan naar het vliegveld. Alles ging voorspoedig. Na een vliegreis van 10 uur (wij dachten 13 uur) lekker naar huis. Voor ons was het toen 's nachts maar hier was de dag al begonnen. We hebben de hele dag geprobeerd wakker te blijven. Uiteindelijk lagen de kinderen om 6 uur op bed en wij om 7 uur. Om 3 uur vannacht waren we bijna allemaal wakker (behalve Jeeves) en hebben we met zijn vieren Free Willy zitten kijken. Bijzondere gebeurtenis. Daarna weer naar bed en nu lekker nagenieten van een hele mooie reis en niet te vergeten onze trouwerij. Alles lijkt al weer zo lang geleden. We spreken jullie vast snel weer. Groetjes van ons

• 31 Juli 2013 - 10:40

Esther:

Hello! Nogmaals welkom terug! Heerlijk om te lezen dat jullie zo genoten hebben en alles goed is gegaan. Wat leuk dat Robert & ik er ook bij waren ha ha.
    Succes met wennen, lekker bijkomen en vooral nagenieten xxx

• 31 Juli 2013 - 10:43

Annemiekr:

Wat een super gave en mooie reis hebben jullie gemaakt! Echt leuk om te lezen! Nu lekker bijkomen en nagenieten!
    Xx