12 juli - de grand canyon diefstal - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Fam. den Ende - WaarBenJij.nu 12 juli - de grand canyon diefstal - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Fam. den Ende - WaarBenJij.nu

12 juli - de grand canyon diefstal

Door: mariska

Blijf op de hoogte en volg Fam.

13 Juli 2013 | Verenigde Staten, Flagstaff

Howdee folks, ja zo wordt je echt begroet :), na de Koa grand canyon camping zijn we dan ook echt naar de grand canyon gegaan. Heerlijk weer, af en toe een wolkje en 25 graden. En met de wijze raad van mama hadden de mannen zich goed ingesmeerd. Want in Thailand was ik met zulk weer heel erg verbrand en dat willen we natuurlijk niet, helaas was ik zelf wat minder accuraat en ben ik toch verbrand, stom, stom. Na t parkeren van ons huis (blijft leuk zo een rijdend huis) zijn we naar desert view gegaan. Onbeschrijflijk mooi, je komt aanlopen en in een keer kijk je over de hele canyon heen. Ik kan t niet goed uitleggen, de foto's die ik ken zijn lang niet zo mooi als wanneer je er echt staat. Zo groots en wijds, te mooi. Voor ons heel fijn (minder voor de avonturiers) lag er een heel mooi pad langs de rand van de canyon. Daar zijn we heerlijk overheen gewandeld en we zijn daarna neergeploft op een bankje met uitzicht over de hele canyon. Heerlijk onze broodjes uitgepakt en toen gebeurde t.......we werden beslopen en langzaam kwamen ze steeds dichterbij en rits ratsj roetsj op onze tas en twee druiven armer. We zijn bestolen door eekhoorns, totaal niet bang en als je nu aan de kinderen vraagt hoe was de canyon? Echt vette eekhoorns daar hahaha, heerlijk zo lekker nuchter. Na ons canyon avontuur zijn we naar Williams gegaan, een oud stadje uit 1881. We hebben braaf de borden gevolgd en we kwamen wederom op de route 66 uit. Tja wat wij gewend zijn in europa is heel iets anders maar t was heel leuk om te zien. Jeeves en raph waren in schock want er lopen mannen met pistolen. Eentje had in een hand zijn hond en on de andere hand zijn pistool.....we hebben maar even tekst en uitleg gegeven en ze zijn t eens met Obama, weg met die wapens, al is t stiekem wel spannend. Nu beland in flagstaff, met hele aardige buren die ons verder hebben geholpen met de reis. Vandaag n rustdag op een leuke camping morgen weer verder naar zion, de spellen zijn ingeslagen dus we zijn er klaar voor. Nu nog even hoefijzer gooien. Liefs van ons!

• 13 Juli 2013 - 09:16

Tonny:

he fam.
    met veel genot open ik de dagboek cronicles, erg cool om te lezen wat je ziet, beleeft en onderneemt.
    mooi hoe kinderen anders en totaal onverwacht hun licht kunnen schijnen op de ervaring.
    geniet,take care

• 13 Juli 2013 - 19:35

Hanneke:

Klinkt geweldig spannend, eekhoorns op het dieven pad, veel meegemaakt, maar dat nog niet.

• 14 Juli 2013 - 16:44

Mam Oma Anneke :

Hoi schatten fijn Jeroen even je stem te horen prachtige fotos heel leuk, gelukkig dat de dief te pakken was grappig wat genieten jullie in gedachten reis ik met jullie mee de kaart van amerika ligt op tafel spannend veel,pelzier verder dikke kus mam oma Anneke

• 15 Juli 2013 - 10:27

Ruben Van Den Ende:

Damn squirrels! Vandaar die guns natuurlijk ;) Mooi avontuur weer, erg leuke foto's ook! Keep it coming! Liefs