10 juli - viva las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Fam. den Ende - WaarBenJij.nu 10 juli - viva las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Fam. den Ende - WaarBenJij.nu

10 juli - viva las vegas

Door: mariska

Blijf op de hoogte en volg Fam.

11 Juli 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hoi allemaal, wat leuk om jullie reacties te krijgen. T heeft even geduurd, want de oplader van de tablet is overleden helaas. Dus nu via de mobiele telefoon. Na t laatste verslag, hebben we de volgende dag t vliegtuig naar Vegas genomen en dat was toch nog een vlucht van bijna 5 uur en weer een extra tijdverschil van 3 uur. Na de landing kwamen de casino's ons tegemoet. We hebben vervolgens heel lang op onze koffers gewacht en jawel die kwamen niet! Dus toch maar aan de bel getrokken en onze koffers stonden bij delta claim desk. Heel vreemd maar we kregen ze direct weer terug. Dus we huppelden we vrolijk naar buiten en ja daar was t, de ongelooflijke hitte. Onvoorstelbaar of je vast zit in een waarme föhn. Ook in de avond. We hebben de kinderen meegenomen naar de strip. Wat n festijn is dat, een grote kermis. Benjamin had meer interesse in zijn bed. Dus hij is na de fonteinen bij de bellagio onder t eten op mijn schoot in slaap gevallen.Dus snel weer terug naar ons hele mooie hotel met uitzicht op vVegas. De volgende dag naar de shark reed gegaan, een soort Blijdorp in n casino, heel vreemd maar de jongens waren super blij, ook vanwege de airco. Daarna zijn we de camper op gaan halen, en dat duurde lang en Jeroen werd lichtelijk nerveus van alle grote bakbeesten. Maar we hebben n dwerg vegleken met de amerikanen. Na t ophalen naar de Walmart, heerlijk weer die airco, een feest! Groots ingeslagen en toen deed de credit card t niet meer. Jeroen al zijn geld bij elkaar geschraapt en ik in de stress...hoe kan dat nou? Lange leve mijn app, kwam ik erachter dat mijn kaart uit voorzorg was geblokkeerd....Tja....nu doet ie t gelukkig weer, want onze sprinkhanen vreten ons kaal. Daarna gingen de jongens nog even zwemmen ( nog steeds te warm voor woorden) en daarna wilde ze heel graag slapen!!! En dat was afzien, ons beddengoed was doorweekt. Maar goed, jeroen was helemaal blij dat de camperreis ging beginnen en t is echt super gaaf. We zijn vandaag per ongeluk op route 66 terecht gekomen. Echt bijzonder, zeker voor Benjamin want hij was in de film cars beland, vet cool, super vet een echte takel. Nu zitten we vlak bij de canyon en t is fris. Toch wel handig een vest en vanavond lekker slapen. Tot snel weer.

• 11 Juli 2013 - 09:10

Linda:

Super!!! Wat een belevenissen weer!! En waar het mis lijkt te gaan... komt het steeds net op tijd weer goed haha, gelukkig maar! Heel veel plezier, enjoy big time!!! Liefs voor jullie allemaal, Lin

• 11 Juli 2013 - 11:15

Oma Anneke:

Lieve schatten ontzettend wat jullie allemaal meemaken geweldig maar wel heftig hoop dat de reis met de camper allemaal wat soepeler verloopt en wat rustiger het is hier koel af en toe een zonnetje ik ga straks naar jullie huis toe ik wens jullie goede reis verder dikke kus oma mam Anneke

• 11 Juli 2013 - 16:34

Esther Verhage:

Hello dears! Wat een heerlijk verhaal weer. Maar ik krijg het al warm door het lezen van de hitte haha. Wat een enorme overgang maken jullie mee. Qua weer, qua omvang etc. Goed om te lezen dat de credit card het weer doet trouwens, best handig.
    Geniet maar lekker verder daar. Hugs xxx

• 11 Juli 2013 - 18:45

Hanneke De Vogel:

En zo als altijd, kommer en kwel (mits het goed afloopt) leveren toch altijd de meest interessante reisverhalen op.

• 11 Juli 2013 - 22:20

Marc:

Hee lieve mensen fijn dat jullie het zo goed hebben. Beh blij dat ik die hitte niet hoef te delen met jullie maar op afstand de mooie verhalen kan beleven metjullie. Geniet en ik kijk uit naar jullie volgende verslag. X aan raphie

• 12 Juli 2013 - 08:17

Rick En Renate:

hallo wereldreizigers.wat maken jullie al veel mee in dat grote land.
    wat gaaf om een stuk op de 66 te rijden en benjamin in de film trip.
    begrijp dat het daar erg warm is en zal veel van jullie energie kosten
    maar dan heb je ook wat!!!!.Geniet er met ze alle lekker van en ga zo door met je stukjes
    schrijven want dat geeft een goed gevoel vanuit nederland.
    als er wat geregeld moet worden laat het dan weten want we zien graag de sprinkhanen vet terug.
    groeten aan iedereen en enjoy.
    rick en renate

• 12 Juli 2013 - 10:39

Ruben Van Den Ende:

Het klinkt als een prachtig avontuur, wat ontzettend leuk om al die updates te lezen. Ik kan mij voorstellen dat Benji route 66 wel heel erg cool vond (zie zijn koppie al voor me). Zo'n grote bus besturen lijkt mij ook wel spannend hoor, gelukkig zijn de wegen daar wat rustiger dan de randstad hier... Ik kijk uit naar jullie volgende verslag. Een dikke knuffel voor de boys en de groetjes uit (een bewolkt) Amsterdam! Liefs Ruben

• 12 Juli 2013 - 12:37

Mike:

Wat een avontuur zeg! Geniet ervan groet!

• 12 Juli 2013 - 21:02

Chantal En Bas:

Wow!! Nog maar net weg en al zoveel gedaan. Krijgen er ook helemaal zin in. Elvis al tegen gekomen en jullie wedding vows al opnieuw afgelegd;-) x voor jullie en de kids! Enne jullie hebben nog een tegoed dus roep maar!!