7 juli - nog hot en hoog! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Fam. den Ende - WaarBenJij.nu 7 juli - nog hot en hoog! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Fam. den Ende - WaarBenJij.nu

7 juli - nog hot en hoog!

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Fam.

08 Juli 2013 | Verenigde Staten, New York

Hallo, daar zijn we weer. We zijn gisteren na het verslag (geschreven in Starbucks, dus we zijn al helemaal ingeburgerd) naar Times Square gegaan. Wat een ervaring is dat, het is al donker maar het blijft licht door alle knipperende reclame zuilen, die nog groter dan groot zijn en tot boven aan de gebouwen lopen. De kinderen waren erg moe, maar leefde op van deze ervaring, of was het de reuze toy R us ;) met reuzenrad in de winkel. De verkopers zijn super commercieel en cross selling is een tweede natuur hier. Gelukkig blijven we nuchtere Nederlanders dus lukt het ze niet echt. Vandaag lekker uitgeslapen en om een uur of negen gestart in een echte Amerikaanse diner. Een hele ervaring. De kinderen mochten op de tafel kleuren en wij hebben wel drie bakken slootwater naar binnengewerkt. Het is ook interessant dat de ober zich voorsteld voordat ie aan het werk gaat, erg Amerikaans. Na een zeer stevig onbijt, weer aan de wander richting de Empire state Building. En ja we zijn naar binnen gegaan, een soort NY experience ride gedaan en vervolgens de lift naar de 86e verdieping genomen, die er maar 1 minuut over doet om boven te komen!!! boven was het bloedheet en begon te warmte weer toe slaan. Dus na deze prachtige ervaring, snel nog even naar toys R us, want beloofd is beloofd en neergeploft bij de Ierse pub. Daar leefden de kinderen weer helemaal op van hun glas (groooooooot) cola en konden we weer door naar het central parc. Waar Raph zijn nieuw aangeschafte waterpistool kon uitproberen en Jeeves zijn boomerang. Dat laatste is nog wat gevaarlijk, dus nog veel oefenen. Nu snel online inchecken voor Vegas en dan morgen weer vroeg op pad (vlucht om 8.15) veel kouder zal het er inderdaad niet op worden. Tot snel weer! (na het inchecken een lekker amerikaanse burger ;))

• 08 Juli 2013 - 10:53

Mark:

Hoi daar,

Krijg nu al trek in zo een burger!!, fijne vlucht.

Groetjes, Mark & Rianne en de kids.

• 08 Juli 2013 - 15:54

Esther:

Hallo avonturiers!
    Heerlijk om te lezen, klinkt geweldig! Veel plezier and what happens in Vegas.... Stays in Vegas:-) xxx

• 08 Juli 2013 - 21:25

Hanneke De Vogel:

Super leuk die verslagen, ik weet dat je er elke keer weer even voor moet gaan zitten, maar voor het thuisfront is het helemaal top

• 09 Juli 2013 - 09:30

Mam Oma :

Hoi schatten heerlijk dat jullie zo genieten veelplezier in Las Vegas dikke kus mam oma