6 juli - hot, hot, hot in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Fam. den Ende - WaarBenJij.nu 6 juli - hot, hot, hot in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Fam. den Ende - WaarBenJij.nu

6 juli - hot, hot, hot in New York

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Fam.

07 Juli 2013 | Verenigde Staten, New York

VANUIT een zeer zonnig en zeer heet New York ons eerste reisverslag. Onze vlucht vanuit Amsterdam ging netjes op reis en de vlucht verliep spoedig. We hadden allemaal onze eigen schermen dus Jeeves, Raphael en Benjamin hebben lekker 8 uur lang films gekeken, muziek geluisterd en spelletjes gespeeld. Na aankomst zijn we met de taxi naar ons hotel gegaan. Het hotel is jaren 70/80 stijl, zo herkennen wij de bruine douchetegels met bloemetjesvan onze ouderlijke badkamers.Verder is het lekker ruim en ligt het 5 minuten lopen van Central parc. De eerste avond zijn we naar Central Parc geweest om te kijken waar de Madagaskar Zoo is en jawel gevonden! Toen was het eigenlijk al 12 uur 's nachts NL tijd dus na een hele grote hap etn aan de overkant van het hotel, zijn we lekker gaan slapen. Nou ja lekker....veel stadsgeluiden en geen idee van tijd. Zo waren we er al weer om 5 uur uit! En heeft Jeroen 's nachts nog even het nieuws doorgenomen. Vandaag na een heerlijk ontbijtje in het hotel zijn wij met de metro naar Battery parc gegaan om jawel met de HELIKOPTER over de hudson rivier te vliegen. Wat een ervaring was dat, superrr cool, vet cool en ga zo maar door. We konden via de koptelefoons met elkaar praten. Na deze prachtige vlucht zijn we naar Wall street gelopen en hebben Ground Zero bekeken. Heel erg indrukwekkend om te zien. Vervolgens hebben we nog een wandeling gemaakt langs het stadhuis, de brooklyn brigde en de justice department en toen werd het veeeeeel te WARM. Dus zijn we neer geploft in het Central Parc en daar konden de jongens lekker met de fonteinen spelen. Ook kregen de jongens een lekker ijsje (ook die zijn formaat Amerika) en Jeeves lanceerde zijn ijsjes binnen enkele seconden, gelukkig kon het grote waterijsje gered worden met water. Daarna hebben op het gras ons avond eten gegeten. En wat mij nog opviel is dat de flessen wijn verstopt zitten in plastic en papieren tassen. Want ja, dat mag niemand zien ;) Nu nog ff timesquare en morgen lekker op naar een nieuwe dag New York City. Wij vinden het hier super cool, super mooi en GROOT. Ik vind het een feel good city en door alle beelden lijkt alles zo bekend. Heerlijk allemaal.

• 07 Juli 2013 - 10:07

Chantal Van Der Lelie:

Dag allemaal!

Klinkt super!!!
    Ook al bij 1 van de vele vele Starbucks geweest?

• 07 Juli 2013 - 10:17

Esther:

Lieve allemaal,
    WAANZINNIG!!!
    Klinkt super allemaal. Lekker genieten xxx

• 07 Juli 2013 - 12:00

Anneke Oma:

Hoi schatten wat een super verslag heerlijk dat jullie het zo naar je zin hebben en genieten heel leuk om dat allemaal te lezen nog veel plezier dikke kus oma maml

• 07 Juli 2013 - 14:55

Harma:

Wat moet dat een enorm leuke ervaring geweest zijn,zeker voor die gassies.

• 07 Juli 2013 - 19:48

Linda:

Das genieten zeg!!!! Leuk om jullie verhalen te lezen!

• 07 Juli 2013 - 19:55

Renate:

WAUW! Wat gaaf! en heel leuk om alles zo te lezen. Wij kijken uit naar jullie volgende avonturen.
    Een heeeeeeeele dikke kus voor Jeeves X groetjes, Rick, Kos en mama Renate

• 07 Juli 2013 - 20:50

Mams:

Helemaal super, in Las Vegas is het nog heter, maar dat wisten jullie natuurlijk al.